O nas

Andrzej i Piotr

 
 

Metodyka. Podejście do pracy (standardy, procedury).
Obsługa poserwisowa (dostęp do historii www),
Stale poszerzamy wiedzę. Czytamy instrukcje serwisowe, wydawnictwa branżowe, fora tematyczne. Double-check/check list. Wszystko przeglądamy, sprawdzamy wnikliwie, upewniamy się, że wszystkie wymagane czynności zostały wykonane, zachowane procedury itp.
Transparentność. Otwartość. Pokazujemy, co i dlaczego robimy. W trakcie prac serwisowych dokumentujemy istotne fakty i zdarzenia – robimy zdjęcia i opisy, które umieszczamy w panelach www naszych klientów. Zapewniamy klientom nieograniczony czasowo dostęp do historii serwisowej ich pojazdów. Przypominamy o terminach przeglądów, wysyłamy zaproszenia e-mail/SMS.

 
 

ANDRZEJ
 
 
Finanse, rozliczenia. Ujawniamy i dokumentujemy klientom wszystkie zakupy. Uzyskujemy zniżki u dostawców, do których naliczamy niewielką marże (10-15 %). Załatwiamy przedłużenia ważności badań diagnostycznych. Oferujemy usługę door-2-door czyli odbiór motocykla z domu klienta i dostawę do domu po serwisie. Estetyka. Wykonujemy shine/detaling, Smarowanie. W każdym motocyklu smarujemy elementy ruchome (sworznie, wałki, linki, dźwignie, podnożki itd).

We speak english, gawarim po russki

Zakupy opon – ważna jest data produkcji, maksymalnie 18 miesięcy.

 
 

PIOTR
 
 

wspołpracujemy z:
Krzysztof Pedryc,
Jack1s Motorcycles,
MCS Honda,
Yamaha
Liberty/Pole Position.